Pages

April 15, 2009

Kelab Internet Marketing (IM Club)


Kepada penggemar2 internet marketing saya ingin mengajak anda layari laman web IM Club ni...ia merupakan laman web berunsurkan teknik-teknik pemasaran dan cara menguruskan web (tutorial) melalui internet..kenapa saya berkata begitu???

ok la, sedikit review mengenai web ini...web ni sangat cantik dan menarik...anda boleh mengetahui mengenai IM di dalamnya contohnya mengenai autopilot yang memang tengah popular skarang ni...

ataupon

mengenai cara membina laman web anda sendiri...hehehe...pada yang belum mempunyai laman web tu dialu-alukan menjengok laman web ini...x susah bina laman web tapi kenalah ada bantuan...boleh lihat di cini...

saya nk cerita apa yg paling menarik mengenai laman web ini...hah nak tau...jeng jeng jeng

ape yg menarik korg boleh tgok kat web ni adalah korang boleh tukar theme dia sesuka hati korang...uish..best betul...hahahaha...macam saya yang suka warna biru saya tukarlah theme water...tenang mata memandang...memg betul...korang x percaya korang leh tengok sendiri kat cini...
memang mantap...

so pada penggemar2 warna dan IM tu janganlah lupa singgah di laman web yang ditulis oleh azirul ni...tulisannya sungguh santai dan x menyerabutkan pandangan...

1 comment:

News

TV3TV9 dekat dihati NTV7 Berita Harian Baca paper... .: Harian Metro :.Your Independent News [ Malay Mail]