Pages

November 06, 2010

My Convocation

Pada 31 Oktober yang lepas aku telah menerima anugerah konvokesyenku selepas hampir 4 tahun bertungkus lumus belajar..Alhamdulillah dengan berkat usaha n doa akhirnya aku sudah bergelar Graduan Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Muamalat. Walaupun sewaktu aku menerima ijazah aku mengalami demam n batuk yang agak teruk tapi alhamdulillah tidak berlaku sebarang kesulitan.

Bergambar ngan family
Walaubagaimanapun sewaktu hari penganugerahan konvokesyen ke-23 Universiti Utara Malaysia ujan telah turun dengan lebat dan mengakibatkan banjir di sekitar kawasan Kedah. Aku dan keluarga sangat bernasib baik kerana kami cepat pulang. jika tidak alamatnya kami bakal menjadi penghuni di penempatan banjir.

Di sini aku sertakan gambar-gambar sepanjang minggu konvokesyenku buat tatapan kawan-kawan. Gambar lain .





No comments:

Post a Comment

News

TV3TV9 dekat dihati NTV7 Berita Harian Baca paper... .: Harian Metro :.Your Independent News [ Malay Mail]